5 motive pentru care să vin la GCJ!

Este deja ceva timp de când merg la GCJ. Mă simt foarte bine acolo şi de aceasta am hotărît să vă spun şi vouă. Pe parcurs mi-am format ceva motive pentru a fi membru al Generaţiei Curate Junior. Şi ele sunt următoarele:

  1. Studiu Biblic pe care îl facem acolo cu toţii împreună. Este ceva minunat – să studiezi Cuvîntul Sfânt al lui Dumnezeu. Nu poţi să-L cunoşti pe Dumnezeu dacă nu studiezi Cuvîntul Său, şi odată ce-I afli caracterul observi ce Dumnezeu minunat avem noi şi cîte lucruri am pierdut trăind în păcat. Dorinţa de a face studiu mereu a fost şi este primul motiv pentru care eu merg la GCJ.
  2. Un alt motiv este faptul că avem în plan nişte acţiuni prin care să trasmitem  Cuvîntul lui Dumnezeu la cîţi mai mulţi oameni. Faptul că suntem o echipă ne ajută strâns să lucrăm împreună pentru Dumnezeu.
  3. Al treilea motiv îl constituie părtăşia dintre membrii GCJ. Noi nu suntem doar nişte membri, ci încercăm să fim şi nişte prieteni buni.
  4. Următorul motiv pentru care eu merg la GCJ este timpul pe care îl petrecem împreună prin diverse jocuri. Ne simţim bine deoarece prn jocuri putem înţelege un mesaj frumos şi din ele care pot servi ca mijloc de comunicare dintre participanţii la joc.
  5. Al cincilea motiv îl constituie timpul pe care îl petrecem împreună având diverite teme de discuţie. Adesea discutăm diverse probleme, teme pentru un nou articol, etc…, dar faptul pentru care facem acest lucru este anume discuţia pe care o avem împreună.

Nu ştiu dacă ar fi trebuit să finisez aici şirul  de motive…., cu toate că ar că ele sunt foarte multe. Dar nu vă spun mai multe, ci doar vă motivez să veniţi să vă convingeţi singuri.

Autor: Cernei Daniel

Lasă un răspuns

